Selasa, 6 Disember 2016

Antara Service agent kepada Client selepas Apply Polisi Takaful

Hari ni kte wat servicing after sales, selain dari claim.. Tolong client settle kan request n folo up HQ sampai urusan selesai..

Antara benda2 yang client bole request selepas sign up polisi takaful :

- tambah nama anak dalam Medikal Kad pakej Famili sedia ada
- tuka mode payment ( monthly / quaterly / halfyearly / yaerly)
- tuka method payment sama ade cash / debit or kredit kad / potongan akaun dll
- tuka nama dan portion waris yang bakal menerima hibah takaful
- tambah saving untuk polisi investment-link
- keluarkan sebahagian saving dari polisi takaful
- tuka alamat dan no telefon yang baru
- tambah dan upgrade mane2 perlindungan untuk polisi sedia ada
- claim : sebelum dan selepas hospitalization, claim masuk wad government, claim pampasan eksiden dll.

Dan lain-lain..

Salah satu kelebihan ada agent, urusan anda untuk urusan polisi takaful dapat berjalan dengan lancar..

Jadikan saya sebagai servicing agent Takaful anda.. Apply Takaful sekarang. Jom set appointment..

WhatsApp 019-3661473
WhatsApp 019-4661473
WhatsApp 019-3661473

Ramizah Ramli
Fulltime Agent AIA Public Takaful since 2014
Klang - Shah Alam - Selangor - Kuala Lumpur - Putrajaya

#medikalkad #kad #keluarga #takaful #aiapublictakaful #dec #2016 #selasa #imtiyazkmu #imtiyazconsultancy #klang #shahalam #selangor #kualalumpur #kl #putrajaya #ampang #cheras #pj #petalingjaya #ramizahramliaiatakaful #borang #tuntutan #tukar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan